Αιδώς

Μίλα μου για τότε
Για τότε που ήμουν μέσα σου.

Χαμογέλασε.
Σαν να ντράπηκε.

Και μετά σκέφτηκε
Γιατί όλοι οι άνθρωποι
σκεπτόμενοι το σεξ
γελούν πονηρά
μειδιούν δειλά
χαμογελούν φευγαλέα
προβάλουν ένα κάποιο δόντι έστω;

Το έχεις παρατηρήσει;
Μια αμηχανία
Μια ντροπή
Λες και είναι κάτι που δεν έπρεπε να γίνει

Μια χριστιανική εντολή στο DNA μας

Εγώ γελώ γιατί
Γιατί θυμάμαι
Θυμάμαι εμένα με εσένα
Θυμάμαι εσένα
Πώς ήσουν με εμένα

Θυμάμαι τις εκφράσεις μας
τις φωνές μας
τα γέλια μας
θυμάμαι δύο εαυτούς άλλους
δύο σώματα που άνοιξαν
για να βγουν δυο ελεύθεροι άνθρωποι

Ίσως γι’ αυτό χαμογελάμε
Αμήχανα
Δεν είμαστε και πολύ σίγουροι
Ήμασταν εμείς;
Είναι δυνατόν να έχουμε υπάρξει
τόσο ελεύθεροι;

tumblr_mlxclsN9w01rttw4ro1_500

Σχολιάστε

