Απομεσήμερο

Η κουρτίνα είναι το μόνο που κινείται

κι αυτό όχι από εμένα

ούτε καν από την δύναμη της σκέψης μου

Ποια δύναμη εξάλλου να έχει μια σκέψη ενός βασανισμένου μυαλού

Όλο το χειμώνα

μία πάλη στο μυαλό μου

μία έχθρα ανάμεσα στην πόλη και το σώμα μου

Ποιος θα επικρατήσει –

Εγώ επάνω στην πόλη

με τις λακούβες τις γεμάτες νερό

με τα μπλαβιά της τηλεοπτικά μάτια

με τα σκούρα της πένθιμα χρώματα –

Ή εγώ επάνω στον εαυτό μου;

Οι μεγάλες μας νίκες είναι αυτές επάνω στον εαυτό μας

Επάνω στον φλογερό εαυτό μας

Αφού άλλος δεν μπορεί να σβήσει τη φωτιά μας

Ή έστω να μας ανάψει μια άλλη, δυνατότερη

Ας επικρατήσουμε εμείς επί ημών

images

Σχολιάστε

