Αθανασία *

Κάθε καλοκαίρι η ίδια αίσθηση

Ότι κάτι κοσμοϊστορικό θα συμβεί

Κάτι που θα συνταράξει συθέμελα μια ζωή

Ίσως τη δική μου

Κάθε καλοκαίρι το ίδιο

Μια διαρκής προσμονή αυτής της εποχής σαν σωτήρα των πάντων

Σαν έναν ασπροφορεμένο γλυκό Μεσσία

Που περπατώνας επάνω σε ένα ταπεινό κύμα

Θα φέρει σαρωτική αλλαγή στα πάντα

Σαν μια υπόσχεση που σου έδωσε κάποτε ένα γλυκό παιδί

Ότι θα έρθει να σε βρει

Να σου κάνει έρωτα σε ακρογιαλιές

Να σε φιλήσει σε μέρη που κανείς δεν έχει δει

Και δεν ήρθε ποτέ

Κάθε καλοκαίρι μια υπόσχεση στον εαυτό μου

Ότι όσο τα χρόνια περνούν δεν θα οδεύω προς τον θάνατο

Αλλά προς τα πίσω, προς την παιδική μου ηλικία

Τι άλλο είναι το καλοκαίρι παρά μια υπόσχεση αθανασίας;

Θα ζω πάντα μέσα στα κύματα της Λαμπινούς

Κύτταρά μου σκορπισμένα σε ανέμους πηλιορήτικους

Τόση ματαιοδοξία που πιστεύω ότι άνεμοι της νύχτας θα φωνάζουν το όνομά μου

(* Κείμενο που γράφτηκε για το http://www.bibliotheque.gr εν είδει αποχαιρετισμού στο καλοκαίρι)

IMG_20130819_205623

Σχολιάστε

