Όνειρο σε μπλε κοβαλτίου

Ότι με βλέπεις στα όνειρά σου είναι η τιμωρία σου

Και η δική μου, βέβαια.

Οι πατούσες μου τα πρωινά είναι γεμάτες από τα κύτταρά σου

Νεκρά, όπως άλλωστε κι εσύ

Νεκρή εικόνα μιας νεκρής φύσης

Χρωματισμένης με μπλε κοβαλτίου.

Φύγε από τη σπηλιά μου

Θέλω να στήσω το μικρό μελαχρινό ινδιάνικο τοτέμ μου

Και το μπλε σου με αποσυντονίζει

Δεν θέλω να υπάρχεις ούτε στις ονειρικές μου πατούσες

Παρεκτός αν θα έπρεπε να σου τσακίσω τον ύπνο

Σαν ένα κρανίο από τσόφλι

Electric-Blue-Color-Painted-Finishes

Σχολιάστε

