Pas De Deux

Έλα

Πλησίασε αργά

Κοιτάζοντάς με ίσια στα μάτια

Και λίγο πριν το φιλί,

Εκεί λίγο πριν,

Σταμάτα

Σαν να αναρωτιόμαστε κι οι δυο

Ποιοι είμαστε

Ποιοι ακριβώς είμαστε

Είμαστε αυτό το φιλί;

Είμαστε αυτά τα χείλη;

Κοίτα τα χείλη μου

Κοίταξέ τα

Εσένα περιμένουν

Να τα γλείψεις

Πρώτα με την ανάσα σου

Μετά με την άκρη της γλώσσας σου

Φίλα με

Εσύ

Που πριν δεν ήξερες ποιος ήσουν

Και τώρα είσαι απλά αυτός που με φιλάς

Κι εγώ αυτή που σε καλοδέχεται

Σαν να σε ήξερε πάντα

Συνέχισε στο σβέρκο μου

Εκεί, ακριβώς εκεί

Που λες ότι μυρίζει εγώ

Αυτή είναι η πραγματική μυρωδιά μου. Εκεί

Εκεί

Να επιμείνεις κι εσύ

Να μυρίσεις εγώ

Να ανατριχιάσω από την σκέψη

Να μουλιάσεις από τη μυρωδιά μου

Έλα

Να περπατάμε γυμνοί μέσα στο σπίτι

Αυτή είναι η φυσική περιβολή μας

Όταν είμαστε μαζί

Η φυσική μας κατάσταση

Γύμνια

Έλα

Να κοιμηθούμε

Μετά τη μάχη μας

Κανείς δεν κέρδισε

Κανείς δεν έχασε

Σε συγχώρεσα

Με γέννησες

Ακούμπα

Εκείνο το μικρό δαχτυλάκι

Μύρισέ με ξανά

Σε νιώθω ακόμα

Μέσα μου

Γύρω μου

Φίλησέ μου το αυτί για καληνύχτα

Κι εγώ υπόσχομαι

Σε τούτο το κρεβάτι

Ότι όσο είμαι μαζί σου

Θα είμαι μαζί σου

Κοιμήσου τώρα

henri-cartier-bresson-messico-1934-35

Σχολιάστε