Αστρολογικά φαινόμενα

Όταν έφυγες δεν είχε ανάδρομο ερμή
Είχε ολική έκλειψη ηλίου σελήνης αστεριών ήχων κίνησης
Όλα σταμάτησαν απλά να κινούνται και να φωτίζουν
Ακόμα και η φωνή μου δεν έβγαινε
Μιλούσα αλλά δεν ακουγόταν τίποτα
Κινούμουν ή έτσι νόμιζα
Αλλά ήταν κίνηση εντροπική που συνέβεβαινε στον ύπνο μου
Όταν έφυγες ήταν 2 Απριλίου
Μια βδομάδα πριν τη Μεγάλη
Σε θάψαμε Μεγάλη Δευτέρα
Αφού περίμενες 4 μέρες για να σου βρούμε τάφο
Εσύ περίμενες σε ένα ψυγείο
Εμείς περιμέναμε σε ένα σπίτι ψυγείο χωρίς εσένα
Πολλοί μπήκαν σε αυτό το σπίτι
Έπρεπε να τους κάνω καφέ
Να τους βγάζω κουλουράκια
Είμαι σίγουρη ότι τα κουλουράκια αυτά ήταν από αυτά τα κάπως μπαγιάτικα που έχουν οι φούρνοι Αυτά που τα τρως μόνο όταν έχεις πολύ μεγάλη ανάγκη, λίγο πριν τη λιμοκτονία
Και που καμία ευχαρίστηση δεν παίρνεις
Μουστοκούλουρα συνήθως είναι αυτά
Όλα αυτά τα εικάζω μιας και δεν έφαγα καθόλου
Γενικά δεν έτρωγα καθόλου τότε
Τι να φάω;
Έμπαιναν πολλοί
Και έλεγαν πολλά
Για σένα, για το πώς σε ήξεραν, για κάποιον γνωστό τους που έφυγε κι εκείνος έτσι
Για μένα, που είμαι ακόμα ανύπαντρη, κι έφυγες χωρίς να σου δώσω καμία χαρά
Κι εγώ τους άκουγα
Και συμφωνούσα, ναι, δεν σου έδωσα καμία χαρά
Και σκεφτόμουν ότι μήπως θα έπρεπε κι εγώ να φύγω με κάποιο τρόπο αφού απέτυχα
Αλλά δεν μπορώ να φύγω κανονικά οπότε έφευγα αλλιώς
Όταν σε θάψαμε τη Μεγάλη Δευτέρα δεν θυμάμαι πολλά
Από τον τάφο, εννοώ
Θυμάμαι ότι ούρλιαζα, θυμάμαι ότι ειπα στον εαυτό μου θα ουρλιάξεις γιατί αν δεν ουρλιάξεις και αυτό μείνει μέσα σου θα σε σαπίσει
Ούρλιαξα
Αλλά δεν ξέρω αν ούρλιαξα όσο έπρεπε, γιατί ακόμα υπάρχουν στιγμές που θέλω να ουρλιάξω
Μία γυναίκα μου πήρε το χέρι και μου το δάγκωσε
Νομίζω για να δει αν νιώθω αν έχω επαφή
Φυσικά και είχα επαφή
Αυτό ήταν το θέμα
Είχα πολλή επαφή

Τέλος πάντων σήμερα έχει ανάδρομο Ερμή
Λέει
Και στις αναφρομές κάτι γυρίζει από το παρελθόν
Λέει
Και γέλασα γιατί σκέφτηκα μωρέ λες να γυρίσεις;
Αλλά, μπα, δεν το νομίζω

Το θέμα είναι να γυρίσω εγώ
Πού δεν ξέρω
Αλλά κάπου πρέπει να γυρίσω
Ή μήπως από κάπου πρέπει να φύγω;
Δεν ξέρω, τα μπερδεύω αυτά
Όλα είναι διαδρομή βλέπεις
Μπρος πίσω

Σχολιάστε